درخواست گواهینامه CE

درخواست گواهینامه CE

درخواست گواهینامه CE

گواهی نامه CE اتحادیه اروپا ، گواهینامه بین المللی و معتبر جهت صادرات محصولات به کشورهای عضو اتحادیه اروپا صادر می گردد. گواهی نامه CE اتحادیه اروپا برای یکسری محصولات که توسط سازمان ناندو NANDO مشخص شده صادر می گردد البته در ایران خیلی شرکتها فقط بابت صادرات کالاهای خود به کشورهای عضئ اتحادیه اروپا این گواهینامه را نمی گیرند بلکه به منظور تبلیغات ، بازاریابی در کشورهای همسایه و خارج از اتحادیه اروپا و اهداف مارکتینگی گواهینامه سی ای را می گیرند.

انتخاب نوع گواهی نامه CE

اصولا از نظر فنی فقط یک نوع مدرک CE تعریف شده وجود دارد اگر اسم این نوع گواهینامه اصل را گواهی CE اورجینال بنامیم می توان گفت گواهی نامه CE اورجینال اتحادیه اروپا در زمان دو الی سه ماه و با هزینه خیلی سنگین ثبت و صدور می گردد، بخاطر همین خیلی شرکتها به دنبال کسب مدرک CE در زمان کمتر و به قیمت پایینتر هستند از این رو مراجعی در ایران و یا خارج از ایران و نیز توسط ایرانیها اقدام به ثبت و صدور گواهی نامه CE اتحادیه اروپا با تعریف مختلفی از گواهی نامه مانند گواهی نامه CE انطباقی ، گواهی نامه CE خوداظهاری و گواهی نامه اظهارنامه CE ثبت و صدور می نمایدکه البته این تیپ گواهینامه ها با قیمت خیلی ارزان و با زمان خیلی کم به دست مشتری می رسد. باید دانست گواهینامه اورجینال توسط N.B ها همان NOTY FY BODY ) ( که تحت نظارت سازمان ناندو و واقع در اتحادیه اروپا صادر می گردنددر حالی که گواهی غیر اورجینال چنین اعتباری ندارد.

انتخاب شرکت صادر کننده گواهی نامه CE ( همان N.B )

پس از انتخاب نوع اعتبار گواهی CE انتخابی که اورجینال باشد یا خوداظهاری یا انطباقی ، متقاضی گواهی CE بایستی شرکت صادر کننده گواهی نامه CE خود را انتخاب نماییند برای کسب اطلاع از لیست شرکتهای صادر کننده مدرک CE می توانید با مرکز تماس گرفته و کلیه اطلاعات این لیست را رایگان دریافت کنید.

 

ثبت درخواست گواهی نامه CE

پس از انتخاب نوع گواهینامه و انتخاب مرجع صادر کننده متقاضی بایستی بر روی دکمه ثبت گواهی نامه CE کلیک نموده و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده درخواست خود را تکمیل و ارسال نماید.

ثبت درخواست گواهینامه CE

نظر خود را اضافه کنید