درخواست گواهینامه HSE

درخواست گواهینامه HSE

درخواست گواهینامه HSE

گواهی نامه HSE مورد درخواست خیلی از شرکتها، سازمانها و مجموعه های فعال در حوزه پیمانکاری، خدماتی، تولیدی، بازرگانی و… است. باید توجه داشت که HSE-MS یک استاندارد نیست بلکه یک مدل و الگوی بین المللی می باشد که اشتراکات و شباهت خیلی زیادی به الزامات دو استاندارد ISO14001 و ISO45001 دارد. اخیرا گواهی نامه ایی باب شده تحت عنوان گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران که متقاضیان محترم آن را با گواهینامه گواهی نامه HSE-MS اشتباه می گیرند درحالی که این دو گواهی کاملا از هم متفاوت می باشد. گواهی HSE-MS توسط شرکتهای ثبت و صدور ایزو صادر می گردد درحالی که گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران توسط اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی صادر می گردد. توجه بفرمایید موضوع این مقاله و این درخواست گواهی HSE-MS می باشد نه گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران.

شرکتهای صادرکننده گواهینامه HSE

چیزی تحت عنوان لیست شرکتهای صادرکننده مدرک HSE در ایران وجود ندارد چون این شرکتهای صادرکننده  HSE همان شرکتهای صادر کننده گواهینامه ایزو می باشد که اقدام به ثبت و صدور این مدرک می کنند. همچنین این شرکتها بدلیل مختلف مانند تحریم ها، لغو نمایندگی، اتمام عمر کاری و یا هر دلیل دیگری متغیر هستند بنابراین متقاضیان محترم گواهی HSE-MS بایستی جهت دریافت بروزترین مراجع ثبت و صدور گواهی نامه HSEMS با مرکز سیستم کاران تماس حاصل نمایند.

مراحل اخذ گواهینامه HSE

شرکتها و متقاضیان گواهی HSE می توانند کلیه مستندات فنی شامل نظامنامه، روشهای اجرایی، دستورالعملها و فرمها و گزارشها در حوزه HSE را بطور کاملا رایگان از مرکز سیستم کاران دریافت نمایند و در حد توان خود و سیاستهای کلان مدیریتی اقدام به پیاده سازی نمایند و یا اینکه از ابتدا ازخدمات رایگان مرکز سیستم کاران استفاده نموده و کل پروژه دریافت مدرک HSE-MS را نیز درخواست نمایند. خواهشمنداست جهت ثبت درخواست خود کلید ثبت درخواست گواهی HSE زیر را کلیک فرموده و پس از تکمیل اطلاعات درخواستی ارسال نمایند.

ثبت درخواست گواهینامه HSE

نظر (2)

  1. قندهاری

    05 دی 1401 - 10:08 ق.ظ

    گواهینامه hse یکی از مدارک بسیار مهم برای مناقصه ها شده است. با توجه به اینکه ما اطلاع نداشتیم و زمان خیلی کوتاهی وقت داشتیم کارشناس سیستم کاران خیلی به موقع کارهای اخذ این گواهی را برای شرکت ما انجام داد. همچنین بخاطر صدور چند گواهی آموزشی با هزینه مناسب هم از شما تشکر میکنیم.

  2. قندهاری

    05 دی 1401 - 10:10 ق.ظ

    گواهینامه hse یکی از مدارک بسیار مهم برای مناقصه ها شده است. با توجه به اینکه ما اطلاع نداشتیم و بودجه بسیار کمی داشتیم کارشناس سیستم کاران مراجع مناسب را به ما معرفی کردو کارهای اخذ این گواهی را برای شرکت ما انجام داد. همچنین بخاطر صدور چند گواهی آموزشی با هزینه مناسب هم از شما تشکر میکنیم.

نظر خود را اضافه کنید